torsdag 7. mars 2013

Pakke fra Kina!

Da vi kom hjem fra Fuerteventura, kom jeg hjem til at en pakke hadde kommet i posten- fra Kina!


Jeg kom over denne fine clutchen på bloggen til Rachel (klikk på navnet så kommer du til innlegget), og ble forelsket i denne svarte vesken/clutchen med en gang!
Sett noe så fint?
Jeg kom meg rett inn på Ebay, og klikket meg frem til dette gode kjøpet!



Det var denne som lå i pakken fra Kina denne gangen...


Jeg må rett og slett si a jeg synes den er veldig lekker! 



Sort går jo til alt, og denne her er akkurat stor nok for det jeg trenger!
Dersom flere har lyst på denne lekre clutchen, kan dere finne den her.

Jeg har også kjøpt treningstøy på Ebay, dette kan du se her og her. Jeg synes ikke det var ille med 2XU sett for under 1000-lappen, og dette var også inkl. frakt. (Veldig kjekt å kjøpe fra samme selger, for da slapp jeg frakt to ganger, og han sendte den også som pakke, og derfor unngikk jeg toll også! Kjekt sa du? JA! :)  ) Har desverre ikke noe bilde av dette enda, men det kan jeg alltids ordne dersom noen vil se.

Vil legge til at det er veldig enkelt å handle fra Ebay. Jeg betaler med Paypal, og dette er både enkelt og trygt.
Har hittil kun positive ting å si om å shoppe på Ebay

Spør gjerne om det er noe dere lurer på ang. dette, så skal jeg svare så godt jeg kan...


Ps. 
Når man jobber fra 7.30-19.00 er det jo nesten umulig å få tatt bilder i dagslys. Skulle så gjerne vist dere rommet og alt!
I dag var det merkverdig lyst når jeg sto opp kl. 06.45, og før jeg reiste hadde jeg tenkt å ta noen bilder for dere. Desverre fikk jeg ikke kameraet mitt til å funke (det har tullet litt en stund- tror det trenger nytt batteri), og speilrefleksen min var utladet (typisk sa du? ;) ).
Bildene i dag er derfor tatt med Iphone, så håper kvaliteten blir sånn nogen lunde! :)

-I´ve recieved a new package from China! :D I Love Ebay.com! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid veldig hyggelig!

Mvh Sandra - Med Hjertet i Skyene-