mandag 25. februar 2013

Pakke i posten...

I dag har jeg fått pakke i posten!
Jeg elsker å få pakke i posten! Hehe....



Selvom pakken er kjøpt av meg selv, og til meg selv, er det like spennende allikevel...

Siden jeg første gang handlet på Ebay for ca. 2 mnd siden, har jeg blitt litt hektet.
Dette er mitt 3. kjøp, og jeg har vært veldig fornøyd hver gang...


Veske som har kommet helt fra Kina!

Jeg liker fargen og fasongen veldig, og denne skal nok bli flittig brukt!



Annonsen kan dere se ved å klikke her.

Fin, ikkesant?
Og akkurat stor nok til mobil, ipad, et magasin (a4) og penger! Perfekt for meg som skal tusle gatelangs i FuerteVentura i en uke fra i morgen av! :D

Til kun 56,- synes jeg denne var perfekt!

2 kommentarer:

  1. Kjempe fin :) Må innrømme at jeg også er hektet på Ebay,der blir det handlet alt fra baby stasj,vesker,klær, til mobil deler,nytt glass til Tlf er på vei i posten:) Johoo ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, man blir rett og slett hektet altså!
      Prøver å holde meg unna Ebay når kontoen er tom, men det er jo så billig også!
      Fått ny pakke i posten nå, så det kommer ett innlegg om dette når jeg får tatt bilder i dagslys... ;)

      Slett

Hei!
Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid veldig hyggelig!

Mvh Sandra - Med Hjertet i Skyene-